Turbo Nordea dobiła do setki

ET
04-07-2008, 00:00

Bank otworzył setny oddział ze 150, jakie w ramach programu Turbo planuje zbudować do końca przyszłego roku. Łącznie będzie mieć wówczas około 200 placówek. Na tej liczbie na razie poprzestanie, żeby ocenić, jak sprawdza się nowa sieć. Jeśli przychody będą rosły, nie wyklucza budowy kolejnych placówek. Zgodnie ze strategią do 2011 r. bank przewiduje trzykrotne zwiększenie przychodów oraz zbicie współczynnika koszty/dochody do 50 proc. Placówki uruchamia głównie w pięciu dużych aglomeracjach: warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej, wrocławskiej i krakowskiej. Geografia lokowania oddziałów wynika z biznesowego modelu Nordei, która za docelową grupą klientów uważa osoby o dochodach powyżej przeciętnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ET

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Turbo Nordea dobiła do setki