TV Puls likwiduje program informacyjny

MAZ
21-07-2008, 00:00

Z dnia na dzień władze TV Puls wycofały się z dalszego finansowania i nadawania programu informacyjnego „Puls Raport”.

Z dnia na dzień władze TV Puls wycofały się z dalszego finansowania i nadawania programu informacyjnego „Puls Raport”.

Głównym powodem takiej decyzji szefów stacji, której większościowym udziałowcem jest zakon franciszkanów, jest brak oczekiwanych korzyści biznesowych, jakie miał przynosić stacji „Puls Raport”. Na to liczył mniejszy, ale bogatszy udziałowiec —News Corporation i to on wymusił decyzję o redukcji. Amerykański koncern, od lat zarządzany przez medialnego magnata Ruperta Murdocha, nie chciał dłużej dokładać do przynoszącej straty telewizji.

„Puls Raport”, na którym stacja miała budować prestiż i wizerunek, mają zastąpić programy o charakterze rozrywkowym i rodzinnym. Zdaniem Dariusza Dąbskiego, prezesa TV Puls, wskutek likwidacji programu i zmian w ramówce w najbliższym czasie pracę w stacji może stracić od 150 do 200 osób, głównie reporterów, wydawców, techników, producentów i prezenterów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / TV Puls likwiduje program informacyjny