TV Puls zdobywa więcej widzów

KAJ
opublikowano: 02-12-2009, 00:00

Po zmianie ramówki i zwiększeniu zasięgu naziemnego TV Puls wciąż wspina się w rankingach oglądalności. Listopadowe udziały w rynku stacji skoczyły do poziomu 1,46 z 0,91 proc. przed rokiem (dane AGB Nielsen).

— Jestem pewien, że z tak atrakcyjną ofertą programową w kolejnych miesiącach będzie dalej bić rekordy oglądalności — uważa Dariusz Dąbski, prezes stacji.

Puls utrzymuje rosnący trend oglądalności, miesiąc po miesiącu powiększając swoje udziały w rynku z 1,29 proc. we wrześniu i 1,41 proc. w październiku 2009 r. Niektóre programy stacji zdobywają ponad 5-procentowy udział w grupie 16-49 lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane