TV Puls zwolni 200 dziennikarzy

DI
opublikowano: 17-07-2008, 00:00

Telewizja Puls rezygnuje z nadawania newsów. Wczoraj o 18.30 zostało wyemitowane ostatnie wydanie serwisu informacyjnego „Puls Raport”.

O likwidacji programu zespół Pulsu poinformowano na dzisiejszym zebraniu. Nikt się tego nie spodziewał, ponieważ właśnie remontowane jest studio serwisu, a pracownicy otrzymali podwyżki. Według informacji „Presserwisu” o rezygnacji z „Puls Raportu” zdecydował amerykański udziałowiec Pulsu — koncern Ruperta Murdocha News Corporation.

Stacja ogłosiła, że “kontynuacja codziennej emisji na żywo z przyczyn biznesowych nie jest już możliwa”.

— W efekcie z TV Puls będzie musiało odejść około 150-200 osób — ocenia Dariusz Dębki, prezes stacji.

Łącznie pracuje w niej 300 osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu