TVN prognozuje 13 proc. wzrost rynku reklamy telewizyjnej

opublikowano: 18-02-2008, 08:28

Zarząd TVN przedstawił prognozy na 2008 rok. Oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w tym czasie o 13 proc.

Bazując na prognozie wzrostu rynku zarząd TVN oczekuje wzrostu przychodów na poziomie 18-20 proc. Wzrostu przychodów segmentu telewizyjnego na poziomie 16-18 proc. Wzrostu przychodów segmentu nowe media na poziomie 40-43 proc. Kosztów programu motywacyjnego na poziomie 43 mln zł. Marży EBITDA na poziomie 35-37 proc. Marży EBITDA wyłączając koszty programu motywacyjnego na poziomie 37-39 proc. Wydatków kapitałowych na poziomie 250-282 mln zł.
MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane