TVN zwiększył udział w rynku w lutym 2006 roku do 15,96 proc

Polska Agencja Prasowa SA
07-03-2006, 20:47

Kanał telewizyjny TVN zwiększył udział w rynku w lutym 2006 roku do 15,96 proc. z 13,9 proc. rok wcześniej - poinformował TVN we wtorkowym komunikacie.

Kanał telewizyjny TVN zwiększył udział w rynku w lutym 2006 roku do 15,96 proc. z 13,9 proc. rok wcześniej - poinformował TVN we wtorkowym komunikacie.

    Wszystkie programy telewizyjne grupy TVN osiągnęły w lutym ogólny udział w rynku na poziomie 19,5 proc. w porównaniu do 16,8 proc. w lutym 2005 roku.

    Udział TVN w oglądalności w grupie docelowej w prime time (w godzinach 19.00-23.00) osiągnął w lutym 2006 r. 29,6 proc. w porównaniu do 24,4 proc. rok wcześniej.

    Wszystkie programy telewizyjne grupy TVN osiągnęły udział w grupie docelowej w prime time na poziomie 34,5 proc. w porównaniu do 29,3 proc. w lutym 2005 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / TVN zwiększył udział w rynku w lutym 2006 roku do 15,96 proc