TVP: trzy pakiety dla reklamodawców i otwarcie letniej sprzedaży

Presserwis
17-06-2009, 07:45

Trzy pakiety: męski, kobiecy i rodzinny, obejmujące emisję spotów w kanałach tematycznych, to letnia oferta biura reklamy TVP. Stacja otworzyła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. 

 Oferta wakacyjna trwa do końca września. W jej ramach przygotowano trzy pakiety: męski, kobiecy i rodzinny. W ramach każdego z nich reklamodawca kupuje emisję 40 spotów w czterech kanałach tematycznych: TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia i TVP Polonia. W zależności od pakietu spoty różnie są rozłożone pomiędzy poszczególne kanały. Przy zakupie wielokrotności tego samego pakietu w ramach tej samej kampanii klient otrzymuje dodatkowe spoty gratis (przy zakupie dwóch pakietów do 80 spotów otrzymuje 10 dodatkowych).

Wczoraj TVP otworzyła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Minimalnie spadną średnie ceny: dobowa w wakacje wyniesie ok. 4,8 tys. zł, a w prime time – ok. 11,5 tys. zł. (KRZ)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / TVP: trzy pakiety dla reklamodawców i otwarcie letniej sprzedaży