Twitter bliżej telewizji

OSZ, Bloomberg
19-04-2013, 14:57

Popularny serwis społecznościowy z mikroblogami jest blisko zawarcia porozumienia z czołowymi sieciami telewizyjnymi.

Twitter, serwis społecznościowy, w którym użytkownicy mogą umieszczać wpisy długości 140 znaków, prowadzi rozmowy na temat współpracy z sieciami telewizyjnymi. Na Twitterze ma być więcej wysokiej jakości materiałów wideo i reklam.

FOT. Bloomberg
Zobacz więcej

FOT. Bloomberg

Z kim rozmawiają władze portalu? Agencja Bloomberg podaje, że z koncernem Viacom oraz należącym do Comcast NBCUniversal.

Twitter, który powstał w 2006 r. chce, by na portalu było więcej materiałów wideo i reklam wyświetlanych wokół tych treści. Użytkownicy mają przez to spędzać więcej czasu na portalu. Serwis współpracuje już z takimi telewizyjnymi markami jak ESPN czy Weather Channel.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: OSZ, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Twitter bliżej telewizji