Twitter otwiera się na ukraińskich reklamodawców

DI, marketwatch.com
opublikowano: 26-08-2014, 15:53

Portal społecznościowy wprowadzi swoją platformę reklamową na 12 nowych rynków. Wśród tych krajów jest ogarnięta wewnętrznym konfliktem Ukraina.

Twitter, serwis społecznościowy, na którym użytkownicy umieszczają krótkie wpisy, wskazuje na ogromny wzrost w tym regionie notowany w ciągu ostatniego roku.

FOT. Bloomberg

Portal MarketWatch donosi, że w ramach ekspansji ukraińskie marki i reklamodawcy będą mieli dostęp do zespołów wsparcia sprzedaży bezpośredniej popularnego serwisu.  

Portal rozszerza swoją obecność reklamową nie tylko na Ukrainie, ale także w 11 innych państwach. Twitter będzie dostępny dla reklamodawców w 35 krajach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, marketwatch.com

Polecane