Tydzień pełen wrażeń

MM
opublikowano: 29-01-2007, 00:00

Pojawiał się, kiedy trzeba

Antoni Mielniczuk

dyrektor zarządzający Pleon w Polsce

Właściwie powinienem zacząć kilkunastoma pustymi linijkami. Odszedł Ryszard Kapuściński — mistrz słowa, na skalę światową autorytet komunikowania. Czas daje, czas zabiera… Igor Chalupec przestał być prezesem Orlenu. Obserwuję jego karierę pod kątem umiejętności komunikowania. Pojawiał się w mediach w oczekiwanych momentach z oczekiwanymi komunikatami. Może ostatnio bywał w nich za często, wierząc, jak jego poprzednicy: że często znaczy dobrze i skutecznie. W sumie jednak Chalupec ustanowił dość dobry wzorzec szefa — komunikatora.

Pole bitwy po „Metropolu”

Tomasz Wróblewski

wiceprezes Polskapresse

Dzień, w którym upadł darmowy dziennik „Metropol”, szybko został odtrąbiony przez „Echo Miasta” (darmowa gazeta należąca do Polskapresse) jako dzień chwały konkurencji. Znikający tytuł natychmiast zastąpiły nowe oferty dla reklamodawców, którzy także nie pozostają w tyle ze swoimi propozycjami dla mediów. A inni wydawcy już rozpytują o pozostawionych na polu bitwy dziennikarzy. Ktoś mnie ostatnio zapytał w Londynie — dlaczego dziennikarze w Polsce są tak oporni na wszelkie próby budowy zrzeszeń i związków zawodowych. Ano właśnie dlatego.

Samodzielni i współpracujący

Bartłomiej Gola

prezes SMB, partner zarządzający w Tequila Polska

Agencja interaktywna K2 ogłosiła, że zamierza wejść na giełdę. Pierwszy raz ktoś z tej branży mówi: nie muszę być częścią agencji sieciowej, by się rozwijać. Warto też zwrócić uwagę na porozumienie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Stworzą wspólną platformę internetową, na której ich członkowie będą mogli się wymieniać jawnymi informacjami o przetargach — z takiej platformy korzystają już członkowie SAR. To powinno ucywilizować rynek przetargowy, m.in. by było wystarczająco dużo czasu i dostęp do tych samych informacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MM

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane