Ulepszone mleko od Coca-Coli

Aleksandra Rogala
opublikowano: 26-11-2014, 00:00

Gigant z USA, którego flagowy napój kojarzony jest raczej z otyłością niż ze zdrowym odżywianiem, stawia na branżę mleczarską.

Zaoferuje ekskluzywne mleko — dwa razy droższe, ale z obniżonym o 30 proc. poziomem cukru, zerowym laktozy i podniesionym o 50 proc. białka. Dzięki specjalnej filtracji mleko ma zyskać charakter „napoju premium” i „smakować lepiej”. Nowe mleko pod marką Fairlife trafi do sprzedaży w USA na początku grudnia.

Na razie testowane jest w wybranych sklepach w kilku amerykańskich miastach. Koncern wierzy, że produkt podbije rynek i w przyszłości przyniesie „deszcz gotówki”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane