Unia? Tak, z powodzeniem weszliśmy na ten rynek

Polscy przedsiębiorcy mają dobre produkty, ale większość z nich jest nieznana za granicą. To efekt m.in. umiarkowanych działań polskich władz na rzecz promocji eksportu. Kwoty przeznaczane na ten cel są kilkakrotnie mniejsze niż w Czechach czy na Węgrzech. Mimo tych niedogodności nie brakuje firm, które przełamały bariery.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ