Unilever nie będzie reklamował swoich marek na stronach porno

opublikowano: 04-11-2019, 11:49

Unilever ogłosił, że zakaże swoim markom reklamowania się na stronach pornograficznych.

Deklaracja nastąpiła po tym jak media nagłośniły iż przejęta przez koncern w 2016 roku marka Dollar Shave Club jest reklamowana na internetowym serwisie pornograficznym Pornhub. Unilever poinformował, że nie miał pojęcia o tej kampanii. Tłumaczył się, że Dollar Shave Club ma „operacyjną niezależność” dotyczącą marketingu.

- Nie popieramy reklamowania się na stronach porno i jesteśmy tym skrajnie zaniepokojeni – poinformował rzecznik spółki. – Zapewnimy, że żadna z naszych marek nie będzie ponownie reklamować się na Pornhub ani na żadnych innych stronach pornograficznych – dodał.

Dollar Shave Club potwierdził, że nie będzie się dalej reklamował na Pornhub, ani żadnych innych stronach z pornografią. Kilka miesięcy wcześniej dyrektor kreatywny firmy Matt Knapp jednak publicznie bronił decyzji o reklamowaniu się na Pornhub, która jego zdaniem była „strategiczna”.

- To nie jest drogie, a ekspozycja i wrażenia, którą ci daje, są wielkie – mówił 

Kanadyjski serwis Pornhub  ma 110 mln odwiedzin dziennie. 71 proc. jego użytkowników do mężczyźni. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu