Unilever rośnie dzięki cięciom

Bloomberg, Małgorzata Zys
28-10-2004, 00:00

Koncern Unilever, producent m.in. lodów Algida, herbaty Lipton i mydła Dove, ogłosił po trzecim kwartale spadek sprzedaży spowodowany obniżeniem popytu w zachodniej Europie i cięciami cen konkurencyjnych wyrobów. 6-proc. roczny spadek zanotowany w drugim kwartale pogłębił się do 8 proc. Tegoroczne przychody po trzecim kwartale wyniosły 10,3 mld EUR (44,95 mld zł) w porównaniu z 11,1 mld EUR (37,34 zł) rok temu. Mimo to przychód netto Unilevera wzrósł o 4,3 proc. z 813 mln EUR (3,55 mld zł) do 867 mln EUR (2,9 mld zł). To efekt cięcia kosztów przeprowadzonego przez koncern.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Bloomberg, Małgorzata Zys

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Unilever rośnie dzięki cięciom