Unilever wypadł lepiej niż oczekiwano

RB
03-08-2007, 00:00

Unilever, międzynarodowy producent mający w swoim portfolio ponad 400 marek (m.in. Dove, Axe oraz herbaty Lipton), wypadł lepiej niż oczekiwali analitycy. W drugim kwartale roku zyski firmy wzrosły o 16 proc. Duży w tym udział miało wprowadzenie produktów z serii zdrowej żywności oraz podniesienie cen na produkty sprzedawane na największym rynku — w Europie.

Unilever do 2010 r. chce zmniejszyć koszty o 1,5 mld EUR. Ma to osiągnąć dzięki pozbywaniu się mało rentownych oddziałów, głównie w Ameryce Północnej, oraz dzięki redukcji kosztów dostaw.

Notowania Unilevera na giełdzie w Amsterdamie rosły w trakcie wczorajszej sesji nawet o ponad 3 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Unilever wypadł lepiej niż oczekiwano