Unilever zwiększył zysk o 14 proc

Reuters
31-07-2003, 00:00

Zysk netto Unilever, brytyjsko-holenderskiego producenta dóbr konsumpcyjnych (m.in. marek Dove, Lux, Lipton i Knorr), wzrósł w pierwszym półroczu o 14 proc. do 1,265 mld EUR (5,5 mld zł). Koncern nadal zamierza osiągnąć ponad 10-proc. wzrost zysków w 2003 r. — mimo że w końcu czerwca Unilever obniżył do 4 proc. zakładany tegoroczny wzrost sprzedaży 400 głównych marek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Unilever zwiększył zysk o 14 proc