UOKiK przyjrzy się reklamom Lidla

DI
opublikowano: 31-07-2006, 00:00

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyjaśni, czy sieć sklepów spożywczych Lidl naruszyła prawo podczas wyprzedaży.

Chodzi o wyjaśnienie, czy spółka naruszyła prawo, zamieszczając w gazetce reklamowej informację, że artykuły z wyprzedaży nie podlegają reklamacji.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, kupując towar podczas wyprzedaży sezonowej, konsument ma takie same prawa do reklamacji, jak podczas zakupów nieobjętych promocją — przypomina UOKiK. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez dwa lata od dnia zakupu. Reklamację należy złożyć u sprzedawcy — najlepiej na piśmie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / UOKiK przyjrzy się reklamom Lidla