Urośnie FHOC w Piasecznie

Agnieszka Janas
opublikowano: 06-06-2006, 00:00

Klienci polubili zakupy w centrach outlet. Nic więc dziwnego, że deweloperzy planują ich rozwój.

The Outlet Company, deweloper centrum Fashion House Outlet Centre (FHOC) w Piasecznie, podaje, że w czasie półrocznej działalności obiekt odwiedziło blisko 700 tys. osób. Dzieli się on także informacjami dotyczącymi odwiedzalności centrum. W marcu liczba klientów wzrosła o ponad 40 proc. w stosunku do lutego, a w kwietniu o 23 proc. w stosunku do marca. Odsetek kupujących, wynosi 70 proc. Do centrum przyjeżdżają mieszkańcy nawet z odległych dzielnic: Białołęki, Żoliborza, Woli oraz miejscowości otaczających Warszawę. Zasięg oddziaływania wynosi 1,5 godziny dojazdu do FHOC. Analiza tych danych zachęciła dewelopera do dalszych inwestycji. 23 sierpnia zostanie otwarta druga faza projektu. Będzie to sklep z artykułami do dekoracji wnętrz — Almi Decor, a także sklepy m.in. marek: Vero Moda, Vistula, Rossignol, Quicksilver.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu