USA: 21 mld USD przychodów z reklamy internetowej w 2007 r.

25-02-2008, 20:05

Przychody z reklamy internetowej mogły przekroczyć w USA w 2007 roku 21 mld USD, poinformowało Biuro Reklamy Interaktywnej (IAB).

IAB szacuje, że ubiegłoroczne przychody z reklamy wzrosły o 25 proc. wobec notowanych w 2006 roku 17 mld USD. Podkreśla jednak, że reklama w Internecie to wciąż tylko 10 proc. amerykańskiego rynku reklamy. PricewaterhouseCoopers, który prowadził badania rynku reklamy internetowej dla IAB podał, że w IV kwartale ubiegłego roku przychody w tym segmencie wyniosły 5,9 mld USD i pobiły rekord z kwartału poprzedniego, kiedy sięgnęły 5,2 mld USD.
MD, AP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / USA: 21 mld USD przychodów z reklamy internetowej w 2007 r.