USA: Dane o sprzedaży detalistów rozczarowały

10-04-2008, 14:28

Większość amerykańskich największych detalistów nie miało dobrych wiadomości do przekazania. Konsumenci ograniczają wydatki do rzeczy niezbędnych, sprzedaż spada.

Wal-Mart Stores, lider branży, poinformował o 0,7 proc. wzroście sprzedaży w marcu. Analitycy liczyli na 1 proc. wzrost. Rozczarował Limited Brands, który zanotował 8 proc. spadek sprzedaży. Analitycy spodziewali się 7,2 proc. spadku. Jeszcze większy zawód sprawił Pacific Sunwear's, którego sprzedaż spadła o 8 proc., a oczekiwano 1,7 proc. zniżki.

Jednym z niewielu detalistów, którzy zaskoczyli rynek pozytywnie, był Costco Wholesale. Jego sprzedaż wzrosła o 7 proc. Analitycy prognozowali 5,9 proc. zwyżkę.
MD, AP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / USA: Dane o sprzedaży detalistów rozczarowały