USA: Indeks optymizmu konsumentów spadł do 91,7 pkt

(Tadeusz Stasiuk)
22-12-2006, 16:12

Indeks poziomu optymizmu konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w grudniu do 91,7 pkt z 92,1 pkt na koniec listopada - podał w piątek Market News.

Indeks poziomu optymizmu konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w grudniu do 91,7 pkt z 92,1 pkt na koniec listopada - podał w piątek Market News.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 90,2 pkt.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt, został wprowadzony w 1966 r. Powstaje po przeprowadzeniu, dwa razy w miesiącu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.(DI, PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / USA: Indeks optymizmu konsumentów spadł do 91,7 pkt