USA: Tłumy przybywają do Los Angeles na pogrzeb Jacksona

PAP
opublikowano: 06-07-2009, 18:16

Władze Los Angeles spodziewają się, że  ponad milion ludzi przybędzie do wtorku do miasta na wyznaczone na ten dzień uroczystości żałobne ku czci zmarłego25 czerwca Michaela Jacksona.

Hotele w Los Angeles są już przepełnione, a policja ustawia bariery wokół hali sportowej Staples Center, gdzie odbędzie się wtorkowa ceremonia. Rozpocznie się ona o godz. 10 rano czasu miejscowego (19 czasu polskiego).

Około 1,6 miliona osób zarejestrowało się do loterii, w której wylosowanych zostało ponad 17 000 darmowych biletów na uroczystość w Staples Center.

Hala ta jest własnością firmy AEG, organizatora koncertów Jacksona w Londynie, zaplanowanych na lipiec, które z powodu zgonu piosenkarza nie doszły do skutku.

Wielu z tych, którzy otrzymali bilety, próbowało je potem sprzedać za wysokie ceny na aukcji internetowej eBay. Próbując zapobiec tym praktykom, zarządzono wcześniej, że ci, którzy dostaną bilety, będą musieli je odebrać osobiście za okazaniem specjalnych bransoletek.

Sąd w Los Angeles rozpatruje tymczasem zasadność wniosków kwestionujących testament Jacksona z 2002 r., ogłoszony w zeszłym tygodniu.

Według niego, cały majątek zmarłego króla popu został przekazany w rodzinny zarząd powierniczy, w którym decydujący głos należeć ma do matki Michaela, 79-letniej Katherine Jackson.

Sąd ma m.in. rozstrzygnąć, czy decyzje o majątku zmarłego mają być podejmowane przez jego rodziców, czy przez wyznaczonych również w testamencie jego wykonawców: adwokata Johna Branca i producenta nagrań Johna McClaina.

W niedzielę republikański kongresman z Nowego Jorku Peter King opublikował oświadczenie, w którym nazwał Jacksona "pedofilem", który "molestował dzieci". "Zaprzestańmy tego psycho-bełkotu. Ten facet był zboczeńcem, pedofilem. Co mówi o naszym kraju poświęcanie mu tyle czasu w mediach?" - oświadczył kongresman.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane