USA: Wartość rynku reklamy przekroczy w tym roku 150 mld USD

(Marek Druś)
opublikowano: 02-02-2005, 19:39

Amerykański rynek reklamy wzrośnie w 2005 roku o 5,1 proc., a jego wartość wyniesie 150,5 mld USD, uważają eksperci firmy badawczej TNS Media Intelligence.

Amerykański rynek reklamy wzrośnie w 2005 roku o 5,1 proc., a jego wartość wyniesie 150,5 mld USD, uważają eksperci firmy badawczej TNS Media Intelligence.

Według TNS Media Intelligence, w pierwszym półroczu 2005 roku rynek reklamy wzrośnie o 6,9 proc. W drugim jednak już tylko o 3,5 proc.

Największa dynamika wzrostu ma przypaść na rynek reklamy internetowej. Według ekspertów, wyniesie on 11,2 proc.

Ubiegłoroczny wzrost rynku reklamy szacuje się wstępnie na 10,6 proc. To głównie zasługa wydarzeń znacznej rangi, które miały miejsce w 2004 roku, m.in. Igrzysk Olimpijskich i wyborów prezydenckich w USA.

MD, AFX

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane