W nowym spocie promującym atrakcje turystyczne wyspy legendarny sprinter opowiada, jak ukształtowało go wychowanie na Jamajce. Usain Bolt, który wyruszył po sławę ze wzgórz Trelawny, podkreśla energię, odporność i rytm tego kraju, zachęcając podróżnych do poznania wyspy przez jej mieszkańców, kulturę i krajobrazy.
– To nasza Jamajka, gdzie można biegać po piasku albo rywalizować na bieżni. Gdzie można ochłodzić się w górach albo je przesunąć. To właśnie duch Jamajki – jesteśmy małą wyspą, ale robimy tu wielkie rzeczy – mówi Usain Bolt w reklamie.
W filmie Jamajka jest postrzegana nie tylko jako cel podróży, lecz także miejsce, w którym można znaleźć przygody, inspirację i nawiązać więzi.
– Usain Bolt od dawna jest symbolem jamajskiej dumy i doskonałości. Ta kampania uwypukla jego osobistą historię i dumę narodową, dzieląc się tą magią ze światem. W 63. rocznicę Dnia Niepodległości z dumą pokazujemy światu, co czyni Jamajkę miejscem naprawdę niezapomnianym – mówi Edmund Bartlett, minister turystyki Jamajki.
Usain Bolt będzie nadal reprezentował Jamajkę na arenie międzynarodowej w ramach szerszej strategii obejmującej cyfrowe storytellingi, działania w mediach społecznościowych oraz obecność na najważniejszych światowych wydarzeniach. Kampania ma na celu pogłębienie więzi emocjonalnej turystów z Jamajką, jednocześnie wzmacniając atrakcyjność wyspy pod względem kultury, muzyki, kuchni i piękna przyrody.
– Nowa kampania oddaje istotę marki Jamajka. Jamajka jest odważna, autentyczna i pełna serca. Niezrównana światowa popularność Usaina i głęboka miłość do Jamajki czynią go idealnym głosem, który przekaże nasze przesłanie światu – podkreśla Donovan White, dyrektor ds. turystyki Jamajki.

