Ustawa - czy na pewno krajobrazowa?

04-12-2016, 22:00

Półtora roku po wejściu w życie tzw. ustawy krajobrazowej i kilka dni po głosowaniu nad uchwałą w Łodzi trzy firmy z branży reklamy zewnętrznej odnoszą się do jakości dotychczas stanowionego prawa.

Łódź jest pierwszym z dużych miast, które przyjęło uchwałę krajobrazową. Została przegłosowana 16 listopada 2016 r. To, co zasługuje na podkreślenie, to długi okres dostosowawczy dla tablic i urządzeń reklamowych, który daje wystarczający czas na przystosowanie się do zmian. Jednocześnie wprowadzono jednoroczny okres dostosowawczy dla banerów reklamowych. Uchwała wprowadza również czytelny podział miasta na strefy reklamowe. Niemniej warto zwrócić uwagę na nadmierną regulację szczegółów, która w praktyce może czynić uchwałę niemożliwą do egzekwowania. Chociaż mówi się o regulacji i porządkowaniu,...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Ustawa - czy na pewno krajobrazowa?