V&S chce promować markę Luksusowa na rynku międzynarodowym

(Marek Druś)
opublikowano: 17-02-2006, 15:54

V&S Luksusowa Zielona Góra, spółka zależna szwedzkiej V&S Group, chce promować markę wódki Luksusowa na rynku międzynarodowym, powiedział agencji Interfax prezes Krzysztof Grudziński. Chce także, aby Absolut był liderem segmentu premium w Polsce. W 2005 roku 16 proc. sprzedaży Luksusowej generował eksport do takich krajów, jak: Wielka Brytania, USA, Kanada, Francja, Niemcy i Australia. Wódka Absolut ma ok. 32 proc. rynku wódki w segmencie top premium.

V&S Luksusowa Zielona Góra, spółka zależna szwedzkiej V&S Group, chce promować markę wódki Luksusowa na rynku międzynarodowym, powiedział agencji Interfax prezes Krzysztof Grudziński. Chce także, aby Absolut był liderem segmentu premium w Polsce. W 2005 roku 16 proc. sprzedaży Luksusowej generował eksport do takich krajów, jak: Wielka Brytania, USA, Kanada, Francja, Niemcy i Australia. Wódka Absolut ma ok. 32 proc. rynku wódki w segmencie top premium. 

MD, Intefax

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane