Viaguara chce rozpalić zmysły giełdowych graczy

WIS
opublikowano: 19-02-2007, 00:00

Tak egzotycznej spółki jeszcze na parkiecie nie było.

Tak egzotycznej spółki jeszcze na parkiecie nie było.

„Rozpal zmysły” — to hasło widnieje na stronie internetowej firmy Viaguara, specjalizującej się w sprzedaży wysokoprocentowych alkoholi z dodatkiem amazońskiej guarany (naturalnej substancji pobudzającej). Czy spółka rozpali też emocje inwestorów giełdowych? To się okaże już niedługo. Kontrolowana przez Mirosława Wierzbowskiego (szefa rady nadzorczej Żurawi Wieżowych) firma, o kapitale zakładowym 1,3 mln zł, chce zadebiutować na giełdzie w pierwszym półroczu. Niewiele jednak na razie wiadomo o planach jej rozwoju i szczegółach oferty publicznej. Z lektury ogłoszeń prasowych, w których notabene spółka potwierdza chęć debiutu, wynika, że poszukuje dyrektora handlowego, który zajmie się rozwojem sprzedaży wyrobów pod marką Viaguara. Obecnie są one już dostępne w sieciach sklepów Orlen, Carrefour, E.Leclerc, Marcpol, a także w ekskluzywnych sklepach alkoholowych.

Viaguara będzie czwartą spółką z branży spirytusowej notowaną na warszawskiej giełdzie. Na parkiecie są już Central European Distribution Corporation, a także Polmos Białystok i Polmos Lublin. Te dwie ostatnie jednak wkrótce zostaną wycofane z giełdy przez inwestorów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane