ViaGuara jedzie do USA

AT
opublikowano: 05-11-2008, 00:00

Dystrybutor alkoholu zarejestrował amerykańską spółkę. Docelowo ma być główny rynek zbytu dla ViaGuary.

Dystrybutor alkoholu zarejestrował amerykańską spółkę. Docelowo ma być główny rynek zbytu dla ViaGuary.

Notowana na New Connect spółka, która buduje markę wódki ViaGuara, we wrześniu zarejestrowała w Stanach Zjednoczonych, w Los Angeles, spółkę zależną. Jej prezesem został Mirosław Wierzbowski, dotychczasowy szef rady nadzorczej ViaGuary. Siedzibą spółki w USA jest Salt Lake City. Wszystkie kwestie formalne zostały już dopięte.

— Liczymy, że docelowo USA staną się głównym rynkiem zbytu wódki ViaGuara — mówi Krzysztof Okoński, wiceprezes ViaGuary.

Firma nie zapomina też o Polsce. Do sprzedaży trafił napój energetyzujący pod tą samą nazwą — ViaGuara.

W lipcu spółka przeprowadziła emisję akcji serii G, z której uzyskała ponad 3 mln zł.

— Pieniądze zamierzamy wydać na nowe kanały dystrybucji, działania marketingowe, otwarcie spółki w Stanach Zjednoczonych oraz rozszerzenie asortymentu oferowanych towarów — wylicza Krzysztof Okoński.

Pieniądze z poprzedniej emisji — 1,9 mln zł — zostały już wydane.

— Nie wykluczamy kolejnej emisji, jednak przy obecnej sytuacji na rynkach finansowych przeprowadzenie emisji zakończonej sukcesem jest trudne. Najpierw chcielibyśmy pokazać akcjonariuszom, że nasza strategia przynosi wymierne efekty — mówi Krzysztof Okoński.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AT

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy