Vistula planuje otwarcie 18 nowych salonów w 2014 r.

ISBNews
opublikowano: 21-03-2014, 14:52

Vistula Group planuje otwarcie 18 nowych salonów i stoisk w 2014 r., o łącznej powierzchni ponad 1100 m2, podała spółka. Inwestycje w nowe i modernizację starych sklepów grupy będą kosztować w bieżącym roku 8 mln zł.

"W roku 2014 planowane jest uruchomienie ok. 18 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1100 m2. Jednocześnie Grupa Kapitałowa zamierza przeprowadzić inwestycje odtworzeniowe w kluczowych ze względów przychodowych i wizerunkowych lokalizacjach, zarówno w segmencie odzieżowym, jak i jubilerskim. Planowana jest również kontynuacja projektu liftingu salonów marki Vistula przystosowującego je do najnowszego shop conceptu tej marki, który został wprowadzony w ubiegłym roku" - czytamy w raporcie rocznym.

Nowe salony firmowe w ramach podstawowych linii biznesowych, otwierane będą w miastach powyżej 100.000 mieszkańców, w których powstają nowe centra i galerie handlowe i w których oferta marek grupy kapitałowej nie była dotąd wystarczająco dostępna, podano również.

Łączne nakłady inwestycyjne wyniosą ok. 8 mln zł w roku 2014, co stanowi ok. 2,0% skonsolidowanych przychodów grupy kapitałowej. Rozwój własnej sieci handlowej wzorem lat ubiegłych będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej, podkreślono w materiale.

"Jednocześnie Vistula Group S.A. widzi duży potencjał i wiąże duże nadzieje z rozpoczętym w ubiegłym roku projektem franczyzowym, w ramach, którego w mniejszych miastach, poniżej 100 000 mieszkańców, będą uruchamiane nowe salony marek Vistula i Wólczanka. Podobnie jak sieć własna grupy kapitałowej salony franczyzowe będą powstawać w wiodących galeriach handlowych miast, w których dotąd oferta spółki nie była dostępna" - czytamy dalej.

Vistula szacuje, że w roku 2014 w wyniku rozwoju projektu franczyzowego powierzchnia sieci sprzedaży może się powiększyć o dodatkowe 10% dla każdej z marek realizującej projekt.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane