Vistula wyda 4 mln zł na zmianę wizualizacji i wprowadzenie nowego logo

Polska Agencja Prasowa SA
02-03-2006, 07:47

Krakowska firma odzieżowa Vistula SA po ponad 12 latach zmienia swoje logo. Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją zmian rynkowych oraz przekształcenia się spółki z producenta garniturów w firmę modową.

Krakowska firma odzieżowa Vistula SA po ponad 12 latach zmienia swoje logo. Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją zmian rynkowych oraz przekształcenia się spółki z producenta garniturów w firmę modową.

Dyrektor marketingu i PR Vistuli Kinga Muczyńska poinformowała PAP w środę, że zmiana wizualizacji sklepów firmowych oraz wprowadzenie nowego znaku na produkty potrwa przez najbliższe kilka dni. Koszty z tym związane spółka szacuje na około 4 mln zł.

Według niej konieczność zmiany znaku graficznego wynika z tego, że w ciągu ostatnich lat Vistula rozszerzyła swoją ofertę na pełną kolekcję odzieży męskiej, włączając płaszcze, koszule, krawaty, paski czy buty.

Ze względu na wysoką świadomość samej marki wśród klientów (znajomość wspomagana wynosi prawie 80 proc.), nazwa "Vistula" pozostała bez zmian.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Vistula wyda 4 mln zł na zmianę wizualizacji i wprowadzenie nowego logo