Vobis testuje satelitarny internet

KA
opublikowano: 06-10-2010, 00:00

W części sklepów, Vobis sprzedaje usługi Eutelsatu. Jeśli znajdą się klienci, udostępni je w całej Polsce.

W części sklepów, Vobis sprzedaje usługi Eutelsatu. Jeśli znajdą się klienci, udostępni je w całej Polsce.

Gdy z początkiem maja Jerzy Szkwarek obejmował stery Vobisu, zapowiedział znaczące zmiany w ofercie. I słowa dotrzymuje. Najpierw firma wzięła się za świadczenie usług serwisowych. Potem zapowiedziała rezygnację z handlu tanimi telefonami. Teraz zaś zajęła się dystrybucją usług satelitarnego dostępu do internetu pod marką Tooway, które świadczy firma Skylogic z grupy Eutelsat. Usługi Tooway dostępne są jednak tylko w 12 warszawskich i białostockich sklepach Vobisu.

— Sprzedaż w całej sieci zależy od zainteresowania ofertą — wyjaśnia Sandra Szkwarek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji w Vobisie.

Najtańszy abonament oferowany przez Vobis kosztuje 100 zł miesięcznie. Za te pieniądze można odebrać i wysłać 2,4-4,8 GB danych. Opłata aktywacyjna wynosi 125 zł. Terminal niezbędny do korzystania z usługi kosztuje 1,3 tys. zł.

Poza Vobisem Skylogic ma w Polsce czterech dystrybutorów. Ich stawki mogą się różnić, bo operator daje dystrybutorom pewną dowolność ustalania cen dla użytkowników końcowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu