Volvo chce być w czołówce i wybrało drogę na skróty

Materiał redakcyjny
10-02-1999, 00:00

Volvo chce być w czołówce i wybrało drogę na skrótyTRZEBA SIĘ ŁĄCZYĆ: Wpływy małych i średnich producentów nie wystarczają na dalsze badania, prototypy, marketing, reklamę i dywidendę dla akcjonariuszy.Kończy się era kieszonkowych koncernów samochodowych. Według zdecydowanej większości obserwatorów rynku motoryzacyjnego, na niezależność będzie w niedalekiej przyszłości stać jedynie Wielką Szóstkę, czyli amerykańskie General Motors i Forda, niemiecko-amerykański tandem Daimler-Chrysler, japońskie Toyotę i Hondę oraz niemieckiego Volkswagena. A co z pozostałymi? OCZYWIŚCIE wbrew swojej woli trafią na karty opasłego menu w...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Volvo chce być w czołówce i wybrało drogę na skróty