W biznesie liczy się efekt

MK
opublikowano: 11-04-2008, 00:00

Dobry plan, logiczny podział zadań, kontrola budżetu i przekonanie opornych — oto czynniki, które decydują o powodzeniu każdego biznesowego przedsięwzięcia. A inne warunki sukcesu? Determinacja, twardy realizm, nieuleganie przekonaniu, że jakoś to będzie. A także natychmiastowa reakcja na czyhające zagrożenia, bo nierozwiązane problemy z czasem narastają.

O tym wszystkim jest książka Trevora L. Younga „Skuteczne zarządzanie projektami” (wydawnictwo Helion). Autor jest menedżerem, który ma 30-letnie doświadczenie zawodowe. Jego recepta na sukces brzmi: integruj ludzi, nie doprowadzaj do konfliktów, próbuj godzić sprzeczne interesy decydentów oraz własnego zespołu. Czy to rzeczywiście działa? Przekonaj się sam.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu