W łańcuchu dostaw liczy się efekt synergii

Adam Galek, członek zarządu Rohlig Suus Logistics
opublikowano: 23-09-2019, 22:00

Branża e-commerce już teraz stanowi jeden z głównych obszarów działalności Rohlig Suus Logistics oraz istotną część naszych przychodów.

Oczywiście najbardziej zależy nam na współpracy z klientami w całym łańcuchu dostaw.

W takim modelu upatrujemy największe szanse na współpracę długoterminową, która przynosi wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom. W Rohlig Suus Logistics wykorzystujemy synergię pomiędzy różnymi projektami, bardzo często kilkoma lub kilkunastoma podmiotami z różnych branż, by zoptymalizować koszty niezbędnych zasobów w danej lokalizacji.

Od lat pracujemy dla największych polskich sklepów e-commerce. Dlatego nasz zakres usług dla branży jest bardzo szeroki i myślę, że jesteśmy gotowi sprostać nowym potrzebom, jakie stawiają przed nami klienci. W praktyce jednak to nie możliwości techniczne, lecz wrażliwość cenowa klientów sklepów internetowych w większym stopniu decyduje, które usługi staną się standardem na rynku.

Przykładowo, wiele badań pokazuje, że klienci chętnie skorzystaliby z dostawy tego samego dnia, jednak z naszych obserwacji wynika, że barierą jest wciąż cena takiej usługi. Zdecydowana większość klientów sklepów e-commerce, jeśli musi dopłacić nawet niewielką kwotę, rezygnuje z opcji dodatkowych. Dlatego rozwój usług dodatkowych w e-commerce był i nadal będzie związany z redukcją kosztów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adam Galek, członek zarządu Rohlig Suus Logistics

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu