W maju rosła najszybciej sprzedaż 'Gazety Wyborczej'

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 05-07-2005, 20:13

Średnia sprzedaż wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła w maju 494 tys. 198 egzemplarzy i była wyższa o 6,03 proc. niż w maju 2004 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła w maju 494 tys. 198 egzemplarzy i była wyższa o 6,03 proc. niż w maju 2004 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Faktu" wyniosła w maju 525 tys. 438 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 5,55 proc. wobec maja 2004 roku. Średnia sprzedaż "Super Expressu" wyniosła 211 tys. 378 egzemplarzy i była niższa niż w podobnym okresie 2004 roku o 7,53 proc. W maju wzrosła o 0,76 proc. do 184 tys. 824 egzemplarzy sprzedaż "Rzeczpospolitej".

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" od stycznia do końca maja 2005 roku wyniosła 466 tys. 268 egzemplarzy i była wyższa o 4,79 proc. niż rok wcześniej.

W tym okresie roku średnia sprzedaż "Faktu" była na poziomie 520 tys. 342 egzemplarzy, co oznacza spadek o 7,55 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Z kolei "Super Express" średnio sprzedawał się w ciągu pięciu pierwszych miesięcy tego roku na poziomie 219 tys. 784 sztuk, czyli o 9,57 proc. niższym niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w okresie od stycznia do końca maja 2005 roku wyniosła 182 tys. 240 egzemplarzy, co oznacza spadek o 0,18 proc. w stosunku do wyniku z porównywalnego okresu 2004 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / W maju rosła najszybciej sprzedaż 'Gazety Wyborczej'