W społecznym ekosystemie
opublikowano: 16-12-2020, 20:58
Promocje, programy lojalnościowe, elastyczność, wysoka jakość produktów i udział w publicznych przetargach – to recepta na sukces sieci spożywczych.
Slawex to sieć lokalnych sklepów spożywczych. Firma ma siedzibę we Włodawie. Strategię działania opiera na częstych promocjach, prowadząc przy tym intensywną komunikację zewnętrzną – co miesiąc wydaje własne gazetki, które informują klientów o aktualnych rabatach m.in w mediach społecznościowych. Slawex zdecydowała się również na budowę własnego programu lojalnościowego. Dużym atutem sieci jest własna piekarnia oraz cukiernia, przyciągająca klientów konkurencyjnymi cenami i smacznymi, regionalnymi wyrobami.
Ponadto spółka bierze udział w publicznych przetargach, realizując zamówienia najczęściej dla miejscowych szkół, placówek zdrowotnych a także Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Włodawie.
W dobie pandemii szybko zareagowała na zmiany, z jednej strony dostosowując się do wymagań sanitarnych w ramach ochrony pracowników, z drugiej – do oferty w prowadziła m.in. przyłbice ochronne i płyny do dezynfekcji.
Sieć jest zżyta z lokalną społecznością, reaguje na jej problemy – od lat aktywnie angażuje się w różne inicjatywy, m.in. przekazuje karmę dla zwierząt w lokalnych schroniskach. Co więcej, klienci kupując wybrane produkty w sklepach Slaweksu również dokładają „złotówkę” na ten cel. Slawex wspierała także akcje oddawania krwi organizowane przez Klub Honorowego Dawcy Krwi we Włodawie. Jednocześnie firma angażuje się finansowo w miejscowe wydarzenia – m.in. była jednym ze sponsorów Gminnego Święto Plonów Lubelskie Smakuj Życie w Jabłoniu w 2019 r.
© ℗