W życiu i w pracy trzeba być przyzwoitym

ADAM KRASOŃ, prezes PwC w Polsce
opublikowano: 10-10-2016, 22:00

Etyka biznesu to wierność zasadom i odzwierciedlenie ich w praktyce. Chodzi o podstawowe wartości, takie jak uczciwość, prawdomówność, sprawiedliwość, poszanowanie cudzej pracy i własności. W życiu i w pracy po prostu trzeba być przyzwoitym. Dlatego jestem niezwykle dumny, że PwC Polska już po raz trzeci jako partner merytoryczny konkursu Etyczna Firma pomaga znaleźć i wyróżnić firmy, które w zakresie ich działań dbają o etykę i uczciwość.

Dzięki tym nagrodom i coraz bardziej rozpoznawalnej marce konkursu promujemy uczciwość i przejrzystość w biznesie, a poprzez wskazanie najlepszych praktyk etycznych zachęcamy także do naśladowania.

Do udziału w konkursie Etyczna Firma zapraszamy wszystkie firmy zarejestrowane i działające na terenie Polski, niezależnie od wielkości zatrudnienia, rodzaju działalności, kapitału czy wysokości generowanych zysków. Tegoroczna edycja będzie realizowana w dwóch grupach uczestników. Pierwszą stanowią duże firmy o przychodach powyżej 100 mln zł, działające w ramach grup kapitałowych czy międzynarodowych sieci. W drugiej grupie znajdą się mniejsze, często rodzinne firmy, działające lokalnie, z przychodami na poziomie poniżej 100 mln zł.

Dla każdej z grup na podstawie najlepszych praktyk rynkowych oraz rozwiązań rekomendowanych przez naszych ekspertów zajmujących się etyką i przeciwdziałaniu nadużyciom w biznesie opracowaliśmy dedykowane kwestionariusze. Ankieta dla dużych przedsiębiorstw zawiera 55 pytań, natomiast firmy mniejsze wypełnią kwestionariusz składający się z 25 pytań.

Dodatkowo w tym roku zmieniamy zasady potwierdzania poprawności wypełnianych ankiet. Stawiamy na większą interakcję z uczestnikami konkursu — aby przy weryfikacji kwestionariuszy móc Państwa bezpośrednio inspirować i odpowiadać na pojawiające się na bieżąco pytania. Celem naszych działań jest, by marka Etyczna Firma jeszcze mocniej potwierdzała status firmy nie tylko uczciwej, ale również zaangażowanej w promowanie etycznych zasad w biznesie. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADAM KRASOŃ, prezes PwC w Polsce

Polecane