Wal-Mart: obniżki cen pomogły

Wal-Mart, największa na świecie sieć detaliczna, osiągnął w IV kw. 2004 r. 3,16 mld USD (9,67 mld zł) zysku, w porównaniu z 2,72 mld USD (8,32 mld zł) rok wcześniej. Przychody skoczyły o 10 proc. — do 83,02 mld USD (254,04 mld zł). Zastój sprzedaży po Święcie Dziękczynienia ożywiły obniżki cen i wzmożona reklama w grudniu.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ