Wal-Mart: sprzedaż wzrośnie dzięki Mundialowi 2010

MD
07-06-2010, 09:19

Wal-Mart Stores, największy na świecie detalista, który ma sieci supermarketów w 8 z 32 krajów grających w Mundialu 2010, szacuje że w tych, które dojdą do finału imprezy, sprzedaż wzrośnie o  dodatkowe 2-4 proc.

W tych, które odpadną w półfinale, sprzedaż wzrośnie o dodatkowe 1-2 proc.  

MD, Bloomberg 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wal-Mart: sprzedaż wzrośnie dzięki Mundialowi 2010