Walt Disney liczy na 2,3 mld USD sprzedaży gadżetów „Toy Story 3”

Amerykański koncern medialny celuje w 2,3 mld USD w tym roku rozrachunkowym ze sprzedaży gadżetów towarzyszących filmowi "Toy Story 3”.

Byłyby to prawdopodobnie największe wpływy z licencji osiągnięte dotychczas przez spółkę. Film ma wejść na ekrany 18 czerwca. Część analityków uważa, że cel, jaki stawia sobie Disney, jest zbyt ambitny. Poprzedni hit firmy, film „Samochody”, przyniósł 2 mld USD ze sprzedaży gadżetów od wejścia na ekrany w 2006 roku.

Walt Disney liczy na 2,3 mld USD sprzedaży gadżetów „Toy Story 3”

MD
opublikowano: 02-06-2010, 08:54

Amerykański koncern medialny celuje w 2,3 mld USD w tym roku rozrachunkowym ze sprzedaży gadżetów towarzyszących filmowi "Toy Story 3”.

Byłyby to prawdopodobnie największe wpływy z licencji osiągnięte dotychczas przez spółkę. Film ma wejść na ekrany 18 czerwca. Część analityków uważa, że cel, jaki stawia sobie Disney, jest zbyt ambitny. Poprzedni hit firmy, film „Samochody”, przyniósł 2 mld USD ze sprzedaży gadżetów od wejścia na ekrany w 2006 roku.

MD, reuters.com

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane