Warszawa wyprzedziła Moskwę

DI
opublikowano: 06-10-2009, 01:14

Nie Londyn, Berlin czy Paryż, ale Warszawa może się spodziewać największego napływu firm w najbliższych pięciu latach - wynika z 20. corocznego badania European Cities Monitor.

Stolica Polski została uznana za najpopularniejszy cel ekspansji. Tym samym zastąpiła Moskwę, która spadła w rankingu popularności na drugą pozycję. Londyn po raz kolejny okrzyknięto najlepszym miastem dla biznesu, a Barcelonę, Genewę i Monachium mają opinię przodujących ośrodków pod względem jakości życia

Badanie European Cities Monitor oparte jest na wywiadach z kadrą menedżerską i członkami zarządów odpowiedzialnych za lokalizację 500 największych firm europejskich. Na podstawie szczegółowej analizy przygotowywany jest ogólny ranking najlepszych miast, które w ocenie firm zostały uznane jako najlepsze miasta dla prowadzenia działalności biznesowej oraz najlepsze miasta do lokowania biznesu dzisiaj. Dodatkowo przeprowadzono analizę 34 miast pod względem takich kryteriów jak jakość życia, jakość usług telekomunikacyjnych, dostęp do rynków, dostępność oraz jakość kadry pracowniczej, koszty najmu powierzchni biurowej oraz połączenia transportowe.

Tegoroczne dwudzieste specjalne wydanie raportu European Cities Monitor przedstawia dodatkową analizę największych miast europejskich, obejmującą okres od 1990 r. Dane pokazują, że swojej wyniki poprawiły wszystkie najważniejsze miasta w Europie Środkowo-Wschodniej, co było głównie efektem przystąpienia do UE. Największy skok w rankingu odnotowały Praga i Warszawa, które awansowały z najniższych pozycji w rankingu w 1990 r. na odpowiednio 21. i 23.

None
None
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane