Ważne dane: Koniunktura konsumencka przygasła

JKW
opublikowano: 29-01-2008, 00:00

Nastroje konsumentów pogarszają się już drugi miesiąc z rzędu. W styczniu 2008 r. o 0,4 pkt. proc. spadł główny wskaźnik obrazujący koniunkturę konsumencką. Pogorszyły się przewidywania dotyczące sytuacji ekonomicznej kraju — wskaźnik spadł o 4,9 pkt. proc. Mimo to wciąż sytuacja jest dobra — jedna z najlepszych w minionej dekadzie. W porównaniu ze styczniem 2007 r. wskaźnik ufności konsumenckiej jest wyższy o 6,5 pkt. proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JKW

Polecane