Ważne dane: tradycyjnie czysta

Money.pl, MB
09-10-2007, 00:00
20mld zł Tyle jest wart polski rynek alkoholu, według firmy badawczej AC Nielsen. Między czerwcem 2006 r. a majem 2007 r. urósł o 15 proc. Numerem jeden pozostają piwo i wódka, które mają blisko 90 proc. udziałów w rynku. Następne jest wino — 6 proc. Tylko 1,3 proc. ma whisky, ale ten segment rynku rozwija się najszybciej.Zdaniem Szkockiego Stowarzyszenia Producentów Whisky, eksport tego alkoholu do Polski w 2006 r. wzrósł o 42 proc., do 10 mln GBP (prawie 60 mln...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ważne dane: tradycyjnie czysta