Skype wprowadził na rynek pierwszą komercyjną wersję rozwiązania Connect (wcześniej znanego jako Skype dla SIP). Umożliwia ono połączenia z komunikatora Skype poprzez centralę abonencką PBX lub jednolitą komunikację unified communications przy użyciu protokołu IP. Skype Connect pozwala firmom wykonywać połączenia z telefonów biurkowych na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie za standardowe ceny Skype naliczane minutowo, odbieranie połączeń od użytkowników Skype z całego świata, dzięki przyciskom tzw. click call na stronach internetowych, odbieranie połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych w korporacyjnej centrali abonenckiej PBX przy wykorzystaniu numerów online Skype zakupionych osobno, zarządzanie rozmowami na Skype z wykorzystaniem urządzeń PBX lub systemów unified communications. Obejmuje to np. przekierowywanie rozmów, automatyczną dystrybucję połączeń, telekonferencje, przekierowania automatyczne, pocztę głosową, nagrywanie rozmów czy logowanie.
Wdrożenie tygodnia Skype zintegrował się z centralkami abonenckimi