Wdrożenie tygodnia Skype zintegrował się z centralkami abonenckimi

KA
08-09-2010, 00:00

Skype wprowadził na rynek pierwszą komercyjną wersję rozwiązania Connect (wcześniej znanego jako Skype dla SIP). Umożliwia ono połączenia z komunikatora Skype poprzez centralę abonencką PBX lub jednolitą komunikację unified communications przy użyciu protokołu IP. Skype Connect pozwala firmom wykonywać połączenia z telefonów biurkowych na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie za standardowe ceny Skype naliczane minutowo, odbieranie połączeń od użytkowników Skype z całego świata, dzięki przyciskom tzw. click call na stronach internetowych, odbieranie połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych w korporacyjnej centrali abonenckiej PBX przy wykorzystaniu numerów online Skype zakupionych osobno, zarządzanie rozmowami na Skype z wykorzystaniem urządzeń PBX lub systemów unified communications. Obejmuje to np. przekierowywanie rozmów, automatyczną dystrybucję połączeń, telekonferencje, przekierowania automatyczne, pocztę głosową, nagrywanie rozmów czy logowanie.

Z wersji testowej rozwiązania skorzystało na świecie 2,4 tys. klientów komunikatora.

Firmy korzystające z Connect płacą miesięcznie 4,95 euro (6,05 dolarów) za linię. Każdy kanał pozwala na jedno połączenie wychodzące i jedno przychodzące w danej chwili. Za telefony na numery stacjonarne i komórkowe wykonane za pośrednictwem Skype Connect płaci się standardowe ceny Skype obowiązujące na całym świecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Wdrożenie tygodnia Skype zintegrował się z centralkami abonenckimi