Rodzinna siła napędza sukces w trudnych dla branży meblarskiej czasach
Jak zaczęła się historia Cukierni Sowa? Od kiedy Aleksandra Sowa-Trzebińska zaczęła się angażować w życie firmy? Czy zdarzają się tarcia na linii młodsze-starsze pokolenie zarządzających? Jak firma zmieniła się przez te wszystkie lata? Co jest najtrudniejsze w zarządzaniu taką firmą, jak Cukiernia Sowa? Jakie macie plany na przyszłość ma młode pokolenie zarządzających? Jakie lokalizacje są dla sieci kluczowe? I jak zmieniają się oczekiwania klientów? Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Aleksandrą Sową-Trzebińską, współwłaścicielką Cukierni Sowa. - Sprzedajemy do trzydziestu sześciu krajów na świecie, rozwijamy sieć własnych showroomów pod marką Puszman, właśnie jesteśmy na etapie uruchamiania showroomu w Warszawie, rozwijamy linię marki własnej, jak i współpracę z dużymi partnerami sieciowymi, zdobywamy uznanie i to nas bardzo motywuje – dodaje Puszman-Kornak. Więcej o historii marki Puszman, kobiecym zarządzaniu, presji, udanej biznesowej sukcesji i planach na przyszłość w materiale wideo.