Więcej miejsca na zakupy

  • Marta Sieliwierstow
20-10-2015, 22:00

Na koniec września 2015 r. w Polsce było 12,58 mln mkw. powierzchni handlowej

Na koniec września 2015 r. w Polsce było 12,58 mln mkw. powierzchni handlowej (centra handlowe, parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe, centra wyprzedażowe). W III kw. przybyło około 106 tys. mkw., z czego aż 46,3 tys. mkw. w największym otwartym w tym roku centrum handlowym Sukcesja w Łodzi.

Z zapowiedzi deweloperów wynika, że w IV kw. może przybyć około 330 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jeśli wszystkie budowy zakończą się zgodnie z planami, to w ciągu całego 2015 r. rynek wzbogaci się o 620 tys. mkw. obiektów handlowych. To wynik zbliżony do rekordowo dobrego 2013 r., kiedy deweloperzy oddali do użytku 645 tys. mkw. powierzchni handlowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Sieliwierstow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Więcej miejsca na zakupy