Więcej wygody na Okęciu

MIR
opublikowano: 29-04-2008, 00:00

Po latach posuchy Porty Lotnicze ocieplają współpracę z LOT. Z korzyścią dla pasażerów.

Po latach posuchy Porty Lotnicze ocieplają współpracę z LOT. Z korzyścią dla pasażerów.

Czy pasażerowie LOT nareszcie będą mogli liczyć na lepszą obsługę na Okęciu? Wiele na to wskazuje. Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze (PPL) i Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły pierwsze kroki w tym kierunku. Powołały grupy robocze, które mają rozwiązać najpilniejsze problemy. Należą do nich: nowy cennik opłat pasażerskich z uwzględnieniem tzw. pasażerów tranzytowych, podpisanie umowy o gwarantowanej jakości usług (odpowiednia liczba stanowisk odpraw, bramek i zrzutni bagażowych). LOT stara się także o zagwarantowanie swoim samolotom lepszego dostępu do stanowisk przy rękawach w terminalu 2, uruchomienie w terminalu dodatkowych ruchomych chodników oraz zwiększenie obsady stanowisk kontroli bezpieczeństwa zwłaszcza w godzinach wzmożonego ruchu.

Podobną politykę wobec narodowych przewoźników od lat stosują porty we Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii. Od lat bezskutecznie zabiegał o nią LOT.

— Cieszymy się, że wreszcie udało się nawiązać dialog z PPL. Warszawskie lotnisko to nasz najważniejszy węzeł przesiadkowy, a my pozostajemy w nim zdecydowanie najważniejszą linią lotniczą — podkreśla Dariusz Nowak, prezes LOT.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu