Wiedza i Praktyka wydała poradnik dla firm

Radosław Omachel
29-09-2000, 00:00

Wiedza i Praktyka wydała poradnik dla firm Nowy poradnik wydawnictwa Wiedza i Praktyka jest skierowany do właścicieli małych i średnich firm, których nie stać na kosztowne kampanie reklamowe. Wydawnictwo Wiedza i Praktyka opublikowało poradnik pod tytułem „Reklama w praktyce”. Ma on wypełnić lukę na polskim rynku wydawniczym. Publikacja ma formę segregatora. Adresowana jest do właścicieli małych i średnich firm, którym brak pieniędzy na profesjonalne kampanie reklamowe.Przedstawiciele wydawnictwa nie chcieli zdradzić, ile kosztowało przygotowanie nowej publikacji. Przyznali tylko, że nowe tytuły...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Wiedza i Praktyka wydała poradnik dla firm