Wielka Brytania: zaufanie na dnie

WST, BLOOMBERG
21-03-2011, 00:00

W lutym indeks zaufania brytyjskich konsumentów spadł o 10 pkt, do 38 pkt, co jest najniższą wartością od początku publikacji wskaźnika w 2004 r. — poinformowało Nationwide Bulding Society. Wskaźnik określający, czy jest dobry czas na wydawanie pieniędzy, obniżył się o 18 pkt, do 52, co również jest najniższym poziomem w historii badań.

Analitycy oceniają, że osiągnięte zostało dno, i "oczekują powrotu ożywienia w gospodarce na właściwe tory w kolejnych kwartałach". Ich zdaniem, powinno to przełożyć się na wzrost sentymentu konsumentów. Należy zaznaczyć, że dane te nie obejmowały japońskiej tragedii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wielka Brytania: zaufanie na dnie