Wielki konkurs dla sprzedawców

DCZ
25-06-2010, 00:00

Handlowcy napędzają gospodarkę, ale nie są należycie doceniani. A żadna firma nie może się bez nich obejść.

Handlowcy napędzają gospodarkę, ale nie są należycie doceniani. A żadna firma nie może się bez nich obejść.

Zakończyła się druga edycja konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku — Polish National Sales Awards (PNSA). Promuje on najwyższe standardy w sprzedaży, stworzone w Wielkiej Brytanii i zaakceptowane przez Unię Europejską. To pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie, które promuje wprowadzanie dobrych praktyk sprzedaży.

— Każda sprawnie funkcjonująca firma nie może się obejść bez wykwalifikowanego zespołu handlowców. Nagradzanie najlepszych pracowników działów sprzedaży jest potrzebne tak, jak gospodarce potrzebna jest sprzedaż — mówi Elżbieta Pełka, właściciel i dyrektor zarządzająca Pełka Creative, twórca i prezes PNSA.

Kandydaci rywalizowali w 12 kategoriach. Komisja sędziowska wybrała 25 finalistów, z których wyłoniła dziewięciu laureatów.

— Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach są wzorem profesjonalizmu w branży. Celem konkursu jest nie tylko nagradzanie dobrych praktyk, ale także stworzenie etosu profesjonalnego sprzedawcy i wymiana doświadczeń pomiędzy branżami. W tegorocznej edycji wzięło udział blisko dwukrotnie więcej firm niż w roku ubiegłym — dodaje Elżbieta Pełka.

Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także całych zespołów oraz dla trenerów zajmujący się tą tematyką. Komisję sędziowską tworzą pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy z zakresu zarządzania, sprzedaży, HR i szkoleń. Audytorem konkursu, który czuwa nad jego prawidłowym przebiegiem, jest firma PricewaterhouseCoopers.

Laureaci konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku

Menedżer Sprzedaży Roku

Leszek Rzeszótko, kierownik sprzedaży w kanale hurtowym, Unilever Polska

Trener Sprzedaży Roku

Krzysztof Tomasik, starszy trener programowy, Telekomunikacja Polska

Lider Sprzedaży Roku

Krzysztof Dmochowski, dyrektor pionu klientów biznesowych, Grupa TP

Sprzedawca Roku

Kazimiera Siwek, kierownik sekcji MM CC, Telekomunikacja Polska

Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

Marcin Krzak, national field salesforce manager, Unilever Polska

Sprzedawca Roku —Sprzedaż Bezpośrednia

Mirosław Michalak, doradca ds. obsługi klienta indywidualnego, PTK Centertel

Zespół Sprzedaży Roku

Arkadiusz Kościński (szef zespołu), dyrektor departamentu sprzedaży, Żabka Polska

Menedżer Branży MLM

Paweł Borecki, wiceprzewodniczący, Akuna Polska

Menedżer ds. Obsługi Klienta

Katarzyna Chęckiewicz, kierownik wydziału klientów Soho SME, PTK Cenertel

Lider w Wykorzystywaniu Środków Unijnych

Krzysztof Filiński, prezes, Agencja Rozwoju Mazowsza

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Wielki konkurs dla sprzedawców